Studentar sit i audorium under forelesing

SPS deltar i EU-prosjekt for utvikling av KI-verktøy i undervisning

Senter for profesjonsforsking ved OsloMet er partnar i eit nytt Erasmus+ (EU) finansiert forskingsprosjekt.

Samarbeidsprosjektet «Educator Development Using AI for Instructional Design (EDU-AID)» blir leidd av Universitetet for Anvendt Vitenskap i Zuyd (Nederland) og skal utvikle og teste eit KI-basert verktøy som gir undervisarar i høgare utdanning høve til å designe og forbetre undervisninga si. Prosjektleiar ved SPS er professor Wilfried Admiraal.

Portrettbilde av forskaren

Wilfried Admiraal, professor ved SPS på Oslomet Foto: Benjamin A. Ward/OsloMet

Støtte for undervisarar i høgare utdanning

Mange undervisarar manglar tid og ressursar til å evaluere og fornye undervisningspraksisane sine. Sjølv om mange universitet tilbyr grunnleggande opplæring for å oppnå undervisningskompetanse, er vidare fagleg utvikling ofte avgrensa.

Denne mangelen på støtte fører til at undervisarar ofte held fast ved etablerte metodar og i mindre grad eksperimenterer med nye undervisningsformer. EDU-AID ønsker å endre dette ved å tilby ei plattform der undervisarar kan lære, eksperimentere og få skreddarsydd tilbakemelding. 

Korleis fungerer EDU-AID-verktøyet? 

Det KI-drivne verktøyet vil rettleie undervisarar i redesign av undervisninga deira. Basert på ein omfattande gjennomgang av beste praksisar i høgare utdanning, vil verktøyet designast for å kunne gi relevant og presis tilbakemelding på spørsmål brukarane stiller.

I andre fasen av prosjektet vil verktøyet bli testa i praksis, følgt opp, evaluert og vidareutvikla basert på erfaringane. Etter prosjektperioden vil EDU-AID-verktøyet bli gjort fritt tilgjengeleg for både partnarinstitusjonane og andre høgare utdanningsinstitusjonar i Europa.

Banar veg for framtidas undervisning

Med EDU-AID får undervisarar eit unikt høve til å forbetre praksisane sine ved hjelp av kunstig intelligens. Dette kan bidra til å styrke både kvaliteten på undervisninga og opplevinga for studentane i høgare utdanning.

For meir informasjon, sjå nettsida for prosjektet (europa.eu).

Laster inn ...

Relaterte saker

SPS får 12 millionar til å forska på samfunnsmessige konsekvensar av KI

Ei tverrfagleg forskingsgruppe skal undersøkja kva innverknad automatiseringsteknologiar har på meiningsfylt arbeid.

Inngangsfasaden til OsloMets lokale i Pilestredet 46.