Samarbeidsprosjektet «Educator Development Using AI for Instructional Design (EDU-AID)» blir leidd av Universitetet for Anvendt Vitenskap i Zuyd (Nederland) og skal utvikle og teste eit KI-basert verktøy som gir undervisarar i høgare utdanning høve til å designe og forbetre undervisninga si. Prosjektleiar ved SPS er professor Wilfried Admiraal.
Støtte for undervisarar i høgare utdanning
Mange undervisarar manglar tid og ressursar til å evaluere og fornye undervisningspraksisane sine. Sjølv om mange universitet tilbyr grunnleggande opplæring for å oppnå undervisningskompetanse, er vidare fagleg utvikling ofte avgrensa.
Denne mangelen på støtte fører til at undervisarar ofte held fast ved etablerte metodar og i mindre grad eksperimenterer med nye undervisningsformer. EDU-AID ønsker å endre dette ved å tilby ei plattform der undervisarar kan lære, eksperimentere og få skreddarsydd tilbakemelding.
Korleis fungerer EDU-AID-verktøyet?
Det KI-drivne verktøyet vil rettleie undervisarar i redesign av undervisninga deira. Basert på ein omfattande gjennomgang av beste praksisar i høgare utdanning, vil verktøyet designast for å kunne gi relevant og presis tilbakemelding på spørsmål brukarane stiller.
I andre fasen av prosjektet vil verktøyet bli testa i praksis, følgt opp, evaluert og vidareutvikla basert på erfaringane. Etter prosjektperioden vil EDU-AID-verktøyet bli gjort fritt tilgjengeleg for både partnarinstitusjonane og andre høgare utdanningsinstitusjonar i Europa.
Banar veg for framtidas undervisning
Med EDU-AID får undervisarar eit unikt høve til å forbetre praksisane sine ved hjelp av kunstig intelligens. Dette kan bidra til å styrke både kvaliteten på undervisninga og opplevinga for studentane i høgare utdanning.
For meir informasjon, sjå nettsida for prosjektet (europa.eu).