Forskningsgrupper
Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Håøy, Annbjørg
;
Becher, Aslaug Andreassen
(2023).
Jenter og gutters vennskap og sosial inkludering ved skolestart.
Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk.
Vol. 9.
https://doi.org/10.23865/ntpk.v9.5158
Becher, Aslaug Andreassen
;
Håøy, Annbjørg
(2022).
Oppfatninger om lek i førsteklasse–en casestudie der barn, foreldre og lærere er aktører.
Norsk pedagogisk tidsskrift.
Vol. 4.
https://doi.org/10.18261/npt.106.4.5
Bjørkvold, Tuva
;
Håøy, Annbjørg
;
Ånestad, Gerd
(2021).
Universitetsfaget begynneropplæring slik videreutdanningsstudenter framstiller det.
18 s.
Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis.
Vol. 15.
https://doi.org/10.23865/up.v15.2611
Rambø, Gro-Renee; Kristiansen, Aslaug; Berg, Claire Vaugelade; Grevholm, Barbro; Haraldstad, Åse; Hellang, Bente Velle;
Håøy, Annbjørg
(2015).
Toward a More Sustainable Pre-service Teacher Education: A Study in Progress.
Johnsen, Hans Christian Garmann; Torjesen, Stina; Ennals, Richard (Red.).
Higher Education in a Sustainable Society. s. 51-64.
Springer.
https://doi.org/10.1007/978-3-319-15919-5_4
Berg, Claire Vaugelade; Grevholm, Barbro; Haraldstad, Åse; Hellang, Bente Velle;
Håøy, Annbjørg
; Kristiansen, Aslaug; Rambø, Gro-Renee
(2015).
Toward a More Sustainable Pre-service Teacher Education: A Study in Progress.
Johnsen, Hans Christian Garmann; Torjesen, Stina; Ennals, Richard (Red.).
Higher Education in a Sustainable Society. s. 51-64.
Springer.
https://doi.org/10.1007/978-3-319-15919-5_4
Håøy, Annbjørg (2012). Utforskende geometri. Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning. Vol. 1.
Håøy, Annbjørg (2011). Primtall og gangerektangler. Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning. Vol. 3.
Håøy, Annbjørg (2010). Desember-tall. Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning. Vol. 4.