Formidling
Lafton, Tove
;
Hagen, Liv Anna
;
Anvik, Elisabeth
;
Danbolt, Ingrid Anette
;
Haukenes, Siri
;
Odegard, Nina
;
Bergvik, Eilen Sunniva
;
Ågedal, Lise Lotte
;
Torsnes, Elise
(2024).
Levende Kulturarv (Vibrant Connections) - presentasjon av prosjektet.
Instituttmøte 13.11.2024 BLU. OsloMet.
Lafton, Tove
;
Hagen, Liv Anna
;
Danbolt, Ingrid Anette
;
Haukenes, Siri
;
Anvik, Elisabeth
;
Bergvik, Eilen Sunniva
(2024).
VIBRANT CONNECTIONS: IMMATERIAL CULTURAL HERITAGE IN NORWEGIAN KINDERGARTENS.
childlife. Faculty of Education and International Studies.
Odegard, Nina
;
Skundberg, Øystein
;
Bergvik, Eilen Sunniva
(2023).
Episode 26: Eilen Bergvik - om å vise interesse for barns lek og å være sammen i lek.
Bergvik, Eilen Sunniva
;
Greve, Anne
;
Kristensen, Knut Olav
(2023).
Mange barnehagelærere synes det er vanskelig å leke.
Bergvik, Eilen Sunniva
;
Kristensen, Knut Olav
(2023).
Hva er vår rolle i rolleleken?.
Verktøykassa. Pedagogisk forum.
Vol. 25.
Greve, Anne
;
Bergvik, Eilen Sunniva
;
Kristensen, Knut Olav
(2023).
Lekens magiske kraft - hvordan kan lek inspirere til mer lek?.
Lek i begynneropplæringen. OsloMet og Universitetet i Sørøst Norge.
Kristensen, Knut Olav
;
Bergvik, Eilen Sunniva
;
Greve, Anne
(2023).
Dramatisk lek.
Medlemsmøte. Utdanningsforbundet.
Kristensen, Knut Olav
;
Bergvik, Eilen Sunniva
;
Greve, Anne
(2023).
Mange barnehagelærere synes det er vanskelig å leke.
Første steg.
Greve, Anne
;
Bergvik, Eilen Sunniva
(2023).
Den gode leg kan føre til et - frivilligt - venskab. Og vice-versa.
0-14 : nul til fjorten : pædagogisk tidsskrift for daginstitutioner og klubber.
Greve, Anne
;
Kristensen, Knut Olav
;
Bergvik, Eilen Sunniva
(2023).
Lekende lærere i barnehage og skole.
BIN-Norden 2023 konferanse. Høgskulen på Vestlandet.