Formidling
Havreberg, Solveig Dalehaug
;
Magnussen, Kaija-Liisa
;
Johnsen, Kjersti Lisbeth
(2021).
Samarbeid mellom universitet og videregående skole om å utvikle samarbeidsrutiner ved praksisopplæringen for yrkesfaglærerstudenter i Helse- og oppvekstfag.
NordYrk 2021. Linkøping universitet.
Johnsen, Kjersti Lisbeth
(2019).
Olaug er helsefagarbeider og yrkesfaglærer. Men mange skoler krever sykepleierutdanning for å undervise framtidas helsefagarbeidere.
Johnsen, Kjersti Lisbeth
(2019).
Logg og læring
Refleksjon og veiledning
Refleksjon i praksis.
Workshop om kvalitet i helsesekretærutdanningen – samarbeid skole og bedrift. Oslo Voksenopplæring Sinsen.
Johnsen, Kjersti Lisbeth
(2019).
Skole og sykehus som arena for utdanning av helsesekretærer.
Konferanse om relevant yrkesutdanning. OsloMet - storbyuniversitetet.
Johnsen, Kjersti Lisbeth
(2019).
Skole og sykehus som arena for utdanning av helsesekretærer
- fokus på refleksjon.
Nordyrk-konferansen. Nordyrk.
Johnsen, Kjersti Lisbeth
(2018).
Framtidas yrkesfaglærere vil knuse mytene om yrkesfag.
Johnsen, Kjersti Lisbeth
(2016).
«Foreløpige funn» - fra forskningsprosjekt ved Høgskolen i Oslo og Akershus (ReCarol) som skal undersøke relevans og innhold i yrkesutdanningen.
Fagseminar om kvalitet i helsesekretærutdanningen. Oslo universitets sykehus og Hersleb videregående skole.
Johnsen, Kjersti Lisbeth
(2016).
School and hospital as arenas for learning.
ECER . http://www.eera-ecer.de/ecer-2016-dublin/.
Schwencke, Eva
;
Hiim, Hilde
;
Stålhane, Jan
; Herudsløkken, Karin;
Johnsen, Kjersti Lisbeth
;
Lensjø, Marit
;
Aakernes, Nina
(2015).
Relevant curriculum Development in vocational education and training (VET).
Carn Conference 2015. Collaborative Action Research Network.
Johnsen, Kjersti Lisbeth
(2015).
Læreplantolkning.
Samarbeidsforum OUS og Hersleb vgs. Oslo universitets sykehus og Hersleb videregående skole.