Fagområder
Vitenskapsdisipliner
Forskningsgrupper
Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Pintilie, Oana
;
Lian, Torunn
;
Arntzen, Erik
(2021).
Effects of Equivalence-Based Instruction in Teaching Health Related Norwegian Concepts to Adults with a Foreign Background.
14 s.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA).
Vol. 48.
http://www.nta.atferd.no/journalissue.aspx?IdDocum
Liljedahl, Nikolai Grindevoll;
Lian, Torunn
;
Arntzen, Erik
(2021).
Kontekstuell kontroll og gevinstparametere som påvirker responsallokering i en virtuell spillsituasjon.
17 s.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA).
Vol. 48.
http://www.nta.atferd.no/journalissue.aspx?IdDocum
Torve, Bjørn Andre;
Lian, Torunn
;
Arntzen, Erik
(2020).
Kontekstuell kontroll og si-gjøre korrespondanse under spilling på spillautomat.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA).
Vol. 47.
https://nta.atferd.no/journalissue.aspx?IdDocument
Augland, Hanne;
Lian, Torunn
;
Arntzen, Erik
(2020).
Comparing a Student Active Learning Format to Equivalence-Based Instruction.
European Journal of Behavior Analysis (EJOBA).
https://doi.org/10.1080/15021149.2020.1752513
Lian, Torunn ; Østrem, Camilla; Arntzen, Erik (2019). Endret responsallokering som en funksjon av sannsynlighet for gevinst i en spillsituasjon. Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA). Vol. 46.
Lian, Torunn ; Arntzen, Erik (2018). Etablering av matematiske begreper ved betinget diskriminasjonstrening. Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA). Vol. 45.
Arntzen, Erik
;
Lian, Torunn
(2014).
Om bruken av begrepet naming i atferdsanalyse.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA).
Vol. 41.
http://hdl.handle.net/10642/2584
Lian, Torunn
;
Arntzen, Erik
(2013).
Delayed matching-to-sample and linear series training structures.
The Psychological Record.
Vol. 63.
https://doi.org/10.11133/j.tpr.2013.63.3.010
Arntzen, Erik
;
Braaten, Live Fay
;
Lian, Torunn
;
Eilifsen, Christoffer
(2011).
Response to sample requirements in conditional discrimination procedures.
European Journal of Behavior Analysis (EJOBA).
Vol. 12.
https://doi.org/10.1080/15021149.2011.11434398
Lian, Torunn
;
Arntzen, Erik
(2011).
Training conditional discriminations with fixed and titrated delayed matching to sample in children.
European Journal of Behavior Analysis (EJOBA).
Vol. 12.
https://doi.org/10.1080/15021149.2011.11434362