Formidling
Skjønneberg, Gitte
(2021).
Maling og miljø.
2 s.
Form.fagdidaktisk tidsskrift for kunst og håndverk.
Vol. 57.
Skjønneberg, Gitte
(2021).
Street art i skolen – videreføring av egen læring til undervisning ute i grunnskolen.
Barn og unge på tvers. Childlife. Barneliv og profesjonsutøvelse.
Skjønneberg, Gitte
(2021).
Hvordan kan digital læring bidra til nysgjerrighet i samspillet mellom teknologi og kunnskapsarbeid.
Læringsfestivalen 2021. NTNU.
Skjønneberg, Gitte
(2021).
Gjenbruk av tekstilfarger.
Nettverkskonferansen 2020 "Berekraft?". Nasjonalt senter for kunst og kultur i opplæringen.
Skjønneberg, Gitte
; Veiteberg Kvellestad, Randi
(2020).
Tekstil i faglærerutdanninga.
4 s.
Form.fagdidaktisk tidsskrift for kunst og håndverk.
Vol. 54.
Skjønneberg, Gitte
(2019).
Arbeidsbesparende undervisning.
Make & Learn 2019. NORFO.
Skjønneberg, Gitte
(2019).
Effektiv undervisning for læreren i klasserommet.
Nasjonal konferanse om bruk av IKT i utdanning og læring. NTNU Trondheim .
Skjønneberg, Gitte
(2019).
Digital læring.
Digital fagdag, OsloMet. OsloMet, Storbyuniversitet.
Skjønneberg, Gitte
(2019).
Digitale læringsressurser - effektiv undervising.
Nettverkskonferansen Kunst og Håndverk. Nasjonalt senter for kunst og kultur i opplæringen.
Skjønneberg, Gitte
(2018).
Digitale læringsressurser.
Webinarestivalen 2018. NTNU Trondheim.