Fagområder
Vitenskapsdisipliner
Forskningsgrupper
Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Bjørkvold, Tuva
;
Karlsen, Kristine Høeg
;
Krallinger, Kjersti Bartnæs
(2024).
Flerfaglig, tverrfaglig eller fagovergripende
En studie av lærerstudenters argumentasjon på muntlig eksamen i begynneropplæring.
25 s.
Acta Didactica Norden (ADNO).
Vol. 18.
https://doi.org/10.5617/adno.9901
Bjørnstad, Gunhild Brænne ; Karlsen, Kristine Høeg (2024). Vi hadde litt ulik forståelse av tid – Forhandling og samarbeid om utviklingen av en kunsthendelse i dans for elever i skolen. Nordic Journal of Dance: practice, education and research. Vol. 15. https://doi.org/10.2478/njd-2024–0002
Bjørkvold, Tuva
;
Karlsen, Kristine Høeg
;
Krallinger, Kjersti Bartnæs
(2024).
Flerfaglig, tverrfaglig eller fagovergripende
- En studie av lærerstudenters argumentasjon på muntlig eksamen i begynneropplæring.
25 s.
Acta Didactica Norden (ADNO).
Vol. 18.
https://doi.org/10.5617/adno.9901
Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, margaretha; Karlsen, Kristine Høeg (2024). Fortellingen som aktiv demokratisk læringsarena: Hvordan gjennomføre storyline på 5.-7. trinn?. Næsje, Ragnhild Louise; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (Red.). Storyline på mellomtrinnet. En utforskende og deltakende tilnærming til læring . Universitetsforlaget.
Lockhart-Pedersen, Virginia (Gini); Karlsen, Kristine Høeg ; Berggren, Stein Arnold (2024). Escape room i storyline: Digitale muligheter for en inkluderende praksis. Næsje, Ragnhild Louise; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (Red.). Storyline på mellomtrinnet. En utforskende og deltakende tilnærming til læring . Universitetsforlaget.
Karlsen, Kristine Høeg (2024). Slik gjør du et lydorkester: å innlemme musikk i en storyline. Næsje, Ragnhild Louise; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (Red.). Storyline på mellomtrinnet. En utforskende og deltakende tilnærming til læring . Universitetsforlaget.
Næsje, Ragnhild Louise; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (2024). Storyline på mellomtrinnet. En utforskende og deltakende tilnærming til læring. ISBN: 9788215060958. 190 s. Universitetsforlaget.
Thorstensen, Jon Sverre;
Karlsen, Kristine Høeg
; Warem, Øystein Sverre
(2024).
New sounds in Storyline: An empirical study of student teachers’ experience with the composition of soundscapes.
Acta Didactica Norden (ADNO).
Vol. 18.
https://doi.org/10.5617/adno.10519
Motzfeldt, Gitte Cecilie; Karlsen, Kristine Høeg (2024). Educating Student Teachers for Interprofessional Collaboration through the Codesign of Cultural Heritage with the Use of Augmented Reality (AR) Technology. Stigberg, Susanne Koch; Karlsen, Joakim; Müller, Nicholas H. (Red.). The Seventeenth International Conference on Advances in Computer-Human Interactions. s. 56-61. International Academy, Research and Industry Association (IARIA).
Karlsen, Kristine Høeg ; Karlsen, Joakim; Stigberg, Susanne Koch (2024). Transprofessional Course Design in Teacher Education. Stigberg, Susanne Koch; Karlsen, Joakim; Müller, Nicholas H. (Red.). The Seventeenth International Conference on Advances in Computer-Human Interactions. s. 49-55. International Academy, Research and Industry Association (IARIA).