Formidling
Gulbrandsen, Petter
;
Gjersøe, Karine Sand
;
Syverstad, Marie
(2024).
Innovative pedagogical practices - Virtuelle refleksjonsgrupper som bærekraftig oppfølging i pedagogisk praksis.
Nordyrk 2024. Evolving VET: Navigating traditions and transformations.. University of Iceland in Reykjavík.
Gulbrandsen, Petter
;
Syverstad, Marie
;
Gjersøe, Karine Sand
(2024).
Refleksjon i erfaringsbasert læring med forankring i yrkespedagogikk og yrkesdidaktikk ved praktisk pedagogisk utdanning for yrkesfag ( PPU-Y).
Lærerutdanningskonferansen: 2024 Lærerprofesjonen for fremtiden. UiR - Universitets- og høgskolerådet.
Gulbrandsen, Petter
;
Gjersøe, Karine Sand
(2024).
Virtuelle refleksjonsgrupper i et bærekraftperspektiv ved Praktisk pedagogisk utdanning for yrkesfaglærer (PPUY). Om datainnsamlingen i prosjektet.
Dagsseminar med forskningsgruppen Yrkesfaglige kunnskapsformer i et mangfoldsperspektiv.. Institutt for yrkesfaglærerutdanning, Oslomet.
Gulbrandsen, Petter
;
Wolden, Anne-Catrine
;
Gjersøe, Karine Sand
;
Nymark, Solfrid
;
Granborg, Øyvind
;
Tyskerud, Anne-Mette
;
Bøen, Lene
;
Syverstad, Marie
;
Holst-Larsen, Ragnvald
(2023).
Oppbygging og organisering av PPU-Y studiet ved Oslomet.
Nasjonalt samarbeidsmøte for Praktisk - pedagogisk utdanning for yrkesfag (PPU-Y). Institutt for yrkesfaglærerutdanning, Oslomet.
Gjersøe, Karine Sand
;
Sandtrøen, Sidsel
(2023).
Utvikling av veiledningsværen – en studie av læring gjennom praktisk-dramatiske øvelser.
Skrive- og forskningsseminar, Budapest. OsloMet, Forskergrupper Filosofi, kunst og kultur.
Gjersøe, Karine Sand
;
Sandtrøen, Sidsel
(2023).
Voksne veilederstudenters opplevde utfordringer med kreative og refleksive didaktiske øvelser i veilederutdanningen.
Læringsfestivalen 2023. NTNU.
Gjersøe, Karine Sand
(2023).
Voksne veilederstudenters opplevde utfordringer med kreative og refleksive didaktiske øvelser i veilederutdanningen.
Læringsfestivalen 2023. NTNU.
Gjersøe, Karine Sand
(2023).
Hvordan praktisk-dramatiske øvelser i veilederutdanning kan bidra til utvikling av veiledningsværen hos studentene.
Nordyrk 2023. Nordyrk.
Gjersøe, Karine Sand
;
Sandtrøen, Sidsel
(2022).
Læringsrommets betydning for dybdelæring.
Den 16. nordiske Læreruddannelseskonference. Fakultetet for Pædagogik og Uddannelse på Færøernes Universi.
Offergaard, Trine-Lise
;
Gjersøe, Karine Sand
(2020).
Bærekraftutfordringer i overgangen mellom skole og arbeidsliv. Hva kan Bærekraftig utvikling som tverrfaglig tema i ny Overordnet del bidra med?.
Nordyrk 2020 - UTSATT. Nordyrk.