Prosjektet skal undersøkja kva strategiar me bruker for å løysa ulike vanskeleg oppgåver – problemløysingsstrategiar.
Prosjektet ser på desse problemløysingsstrategiane i detalj i situasjonar som krev kompleks problemløysing, til dømes når me pratar høgt med oss sjølve og lyttar til kva me sjølv seier når komplekse omgrep blir danna.
Prosjektet består av fire individuelle studiar som klargjer ulike vokale medieringsstrategiar.
- Etablering av intraverbal bidireksjonal naming (vokalt svare på spørsmål basert på assosiasjon) for å fremja danning av stimulusekvivalens
- Etablering og joint control-ferdigheiter (gjenta det andre seier inntil du finn korrekt løysing) for å fremja effektive lyttarferdigheiter og språkforståing under komplekse oppgåver
- Etablera vokale medieringsstrategiar for å påverka analogisk resonnering
- Etablering av lyttarferdigheiter for å undersøkja om namngiving av korresponderande objekt oppstår (common bidireksjonal naming)
Læringsutbytta er sannsynlegvis både fleksible og vedvarande, fordi deltakarane vil læra effektive medieringsstrategiar i møte med komplekse oppgåver.