Formidling
Førde, Elisabeth
;
Ilje-Lien, Johanne
(2025).
Arbeidskrav og eksamensformer som fremmer kunnskapsutvikling, samarbeid og ledelsesferdigheter i kunnskapsområdet barns utvikling lek og læring.
Fagseminar om utdanningskvalitet i barnehagelærerutdanning. NUBA - Nasjonalt nettverk for utdanningskvalitet i barnehagelærerutdanning.
Førde, Elisabeth
(2024).
Systematisk profesjonsveiledning i gruppe gjennom hele studieforløpet.
Undervisningskvalitet i Barnehagelærerutdanningen – FoU konferanse 2024. USN.
Løberg, Hege Støylen Kvalbein
;
Førde, Elisabeth
;
Stolpe, Camilla Skredderstuen
(2023).
Veiledningsrapport fra OsloMet.
Os, Ellen; Hernes, Leif; Bjerklund, Monica; Gotvassli, Kjell Aage; Gulbrandsen, Lars Petter; Ljunggren, Birgitte (Red.).
Pilotprosjektet - veiledning til barnehageeiere for å styrke kvaliteten i barnehagen
. s. 1-12.
OsloMet.
Thun, Cecilie
; Johannessen, Charlotte;
Lundestad, Magritt
;
Larsen, Ann Kristin
;
Slåtten, Mette Vaagan
;
Førde, Elisabeth
;
Brennhovd, Maria
;
Krieken Laski, Alona
; Sund, Kristin Amine
(2023).
Organisering, arbeidsdeling og profesjonalitet i barnehagen.
Boklansering.
Thun, Cecilie
;
Johannessen, Charlotte U
;
Slåtten, Mette Vaagan
;
Larsen, Ann Kristin
;
Førde, Elisabeth
;
Krieken Laski, Alona
;
Lundestad, Magritt
;
Brennhovd, Maria
;
Ivarson, Kristina Axelsen
(2022).
Organisering, arbeidsdeling og profesjonalitet i barnehagen.
Norsk barnehageforskningskonferanse 2022. Høgskulen på Vestlandet og Universitetet i Stavanger.
Førde, Elisabeth
(2019).
Styring av utviklingsarbeid med bruk av Udirs Ståstedsanalyse.
Dialogmøte regional ordning Oslo Viken. OsloMet.
Førde, Elisabeth
(2019).
Hvordan vet vi at vi gjør det vi skal?.
Videoforelsing. HVL.
Førde, Elisabeth
(2019).
Refleksjonens plass i barnehagen som lærende organisasjon Hvordan vet vi at vi gjør det vi skal?.
UH-Nettverk Regional kompetanseordning. HVL.
Førde, Elisabeth
(2019).
Krysspress- Hvordan vet vi at vi gjør det vi skal?.
Konferanse. Barnehagekonferansen i Møre og Romsdal.
Førde, Elisabeth
(2019).
Enhancing leadershipskills in a normativ profession.
Konferanse. ILRF EC.