English version
Kristine Høeg Karlsen

Kristine Høeg Karlsen

Fagområder

Vitenskapsdisipliner

Samfunnsvitenskap

Forskningsgrupper

Vitenskapelige publikasjoner

Bjørnstad, Gunhild Brænne ; Karlsen, Kristine Høeg (2024). Vi hadde litt ulik forståelse av tid – Forhandling og samarbeid om utviklingen av en kunsthendelse i dans for elever i skolen. Nordic Journal of Dance: practice, education and research. Vol. 15. https://doi.org/10.2478/njd-2024–0002

Bjørkvold, Tuva ; Karlsen, Kristine Høeg ; Krallinger, Kjersti Bartnæs (2024). Flerfaglig, tverrfaglig eller fagovergripende - En studie av lærerstudenters argumentasjon på muntlig eksamen i begynneropplæring. 25 s. Acta Didactica Norden (ADNO). Vol. 18.
https://doi.org/10.5617/adno.9901

Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, margaretha; Karlsen, Kristine Høeg (2024). Fortellingen som aktiv demokratisk læringsarena: Hvordan gjennomføre storyline på 5.-7. trinn?. Næsje, Ragnhild Louise; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (Red.). Storyline på mellomtrinnet. En utforskende og deltakende tilnærming til læring . Universitetsforlaget.

Lockhart-Pedersen, Virginia (Gini); Karlsen, Kristine Høeg ; Berggren, Stein Arnold (2024). Escape room i storyline: Digitale muligheter for en inkluderende praksis. Næsje, Ragnhild Louise; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (Red.). Storyline på mellomtrinnet. En utforskende og deltakende tilnærming til læring . Universitetsforlaget.

Karlsen, Kristine Høeg (2024). Slik gjør du et lydorkester: å innlemme musikk i en storyline. Næsje, Ragnhild Louise; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (Red.). Storyline på mellomtrinnet. En utforskende og deltakende tilnærming til læring . Universitetsforlaget.

Næsje, Ragnhild Louise; Motzfeldt, Gitte Cecilie; Häggström, Margaretha; Berggren, Stein Arnold; Karlsen, Kristine Høeg (2024). Storyline på mellomtrinnet. En utforskende og deltakende tilnærming til læring. ISBN: 9788215060958. 190 s. Universitetsforlaget.

Thorstensen, Jon Sverre; Karlsen, Kristine Høeg ; Warem, Øystein Sverre (2024). New sounds in Storyline: An empirical study of student teachers’ experience with the composition of soundscapes. Acta Didactica Norden (ADNO). Vol. 18.
https://doi.org/10.5617/adno.10519

Motzfeldt, Gitte Cecilie; Karlsen, Kristine Høeg (2024). Educating Student Teachers for Interprofessional Collaboration through the Codesign of Cultural Heritage with the Use of Augmented Reality (AR) Technology. Stigberg, Susanne Koch; Karlsen, Joakim; Müller, Nicholas H. (Red.). The Seventeenth International Conference on Advances in Computer-Human Interactions. s. 56-61. International Academy, Research and Industry Association (IARIA).

Karlsen, Kristine Høeg ; Karlsen, Joakim; Stigberg, Susanne Koch (2024). Transprofessional Course Design in Teacher Education. Stigberg, Susanne Koch; Karlsen, Joakim; Müller, Nicholas H. (Red.). The Seventeenth International Conference on Advances in Computer-Human Interactions. s. 49-55. International Academy, Research and Industry Association (IARIA).

Karlsen, Kristine Høeg ; Karlsen, Joakim; Skregelid, Lisbet (2024). Facilitating Labs for Innovating Cross-sectorial Collaborations in Teacher Education. Stigberg, Susanne Koch; Karlsen, Joakim; Müller, Nicholas H. (Red.). The Seventeenth International Conference on Advances in Computer-Human Interactions. s. 22-29. International Academy, Research and Industry Association (IARIA).





Publikasjonslisten er hentet ut av Cristin. Listen kan være ufullstendig