English version
Elisabeth Almaz Berger Eriksen

Elisabeth Almaz Berger Eriksen

Fagområder

Vitenskapsdisipliner

Humaniora

Forskningsprosjekter

Avsluttede forskningsprosjekter

Vitenskapelige publikasjoner

Eriksen, Elisabeth Almaz Berger (2025). The psychological learning environment in conflict situations between kindergarten teachers and children in Zambian kindergartens. 25 s. Learning Environments Research.
https://doi.org/10.1007/s10984-025-09528-1

Eriksen, Elisabeth Almaz (2021). A Child-Centred Discourse in Zambian Kindergartens?. 15 s. Nordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE). Vol. 5.
https://doi.org/10.7577/njcie.4148

Debalkie, Demelash Kassaye; Eriksen, Elisabeth Almaz (2019). Challenges facing the implementation of children’s rights in primary schools in Ethiopia. Journal of the European Teacher Education Network (JETEN). Vol. 14.

Eriksen, Elisabeth Almaz ; Lindboe, Inger Marie (2008). Barns rett til medvirkning- i kirken. Prismet. Vol. 59.



Publikasjonslisten er hentet ut av Cristin. Listen kan være ufullstendig