Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Johannessen, Baard ; Skotheim, Torhild (2024). Barn og unge i midten: Tverrfaglig og tverretatlig arbeid i barn og unges oppvekst. ISBN: 9788205586611. 334 s. Gyldendal Akademisk.
Kaldahl, Anne-Grete
;
Skotheim, Torhild
;
Johannessen, Baard
(2023).
Lærerstudenters opplevelse av sammenheng mellom undervisning og praksis.
Thorjussen, Ingfrid M.; Goth, Ursula-Georgine Småland (Red.).
Verdier, holdninger og kompetanseutvikling i et utdanningsperspektiv. s. 244-260.
Fagbokforlaget.
https://doi.org/https://doi.org/10.55669/oa211015
Johannessen, Baard
;
Kaldahl, Anne-Grete
;
Skotheim, Torhild
(2018).
Refleksjonsøkter og trekantsamarbeid i «tur-retur»- praksis.
Skandinavisk tidsskrift for yrker og profesjoner i utvikling.
https://doi.org/10.7577/sjvd.2618
Johannessen, Baard ; Skotheim, Torhild (2018). Et lag rundt eleven og læreren. Johannessen, Baard; Skotheim, Torhild (Red.). Barn og unge i midten. Tverrfaglig og tverretatlig arbeid i barn og unges oppvekst. s. 18-43. Gyldendal Akademisk.
Johannessen, Baard ; Skotheim, Torhild (2018). Barn og unge i midten. Tverrfaglig og tverretatlig arbeid i barn og unges oppvekst. ISBN: 9788205498181. 376 s. Gyldendal Akademisk.
Johannessen, Baard ; Skotheim, Torhild (2017). Foreløpig utgave av Barn og Unge i Midten. ISBN: 978-82-05-50885-9. 160 s. Gyldendal Akademisk.
Skotheim, Torhild
;
Johannessen, Baard
;
Kaldahl, Anne-Grete
(2016).
En lærende praksistrekant.
Skandinavisk tidsskrift for yrker og profesjoner i utvikling.
Vol. 1.
https://doi.org/10.7577/sjvd.1730