Formidling
Krüger, Cecilie
(2022).
Velkommen til ergoterapeututdanningen! Hvordan etablere et trygt miljø gjennom sosiale læringsaktiviteter tidlig i studiet?.
Å finne sin arena- faglig og sosial tilhørighet i høyere utdanning. Kompetansenettverk for studenters suksess i høyere utdanning.
Krüger, Cecilie
; van Vliet, Michelle;
Skarpaas, Lisebet Skeie
; Engels, Cynthia; Christopher, Anja; Ramsey, Lucia
(2019).
International peer assessment.
25th ENOTHE Annual Meeting 2019. ENOTHE.
Krüger, Cecilie
;
Skarpaas, Lisebet Skeie
; Holmberg, Vigdis
(2017).
Bruk av digital historiefortelling i ergoterapi.
Fagkongress i Ergoterapi. Norsk Ergoterapeut Forbund.
Krüger, Cecilie
; Holmberg, Vigdis;
Skarpaas, Lisebet Skeie
; Jamissen, Grete; Nilsen, Anne-Lise Tora Berit; Pedersen, Elin Jøranlid
(2016).
Digital storytelling for reflection and learning from experience.
COTEC-ENOTHE 2016 . European Network of Occupational Therapy in Higher Education.
Krüger, Cecilie
(2009).
Hvilke opplevelser og erfaringer får ergoterapeutstudenter gjennom kreative gruppeaktiviteter? Hvordan kan denne erfaringen bidra til utvikling av terapeutrollen?.
Norsk fagkongress i Ergoterapi. Norsk Ergoterapeut Forbund avdeling Hordaland.
Krüger, Cecilie
(2009).
“Creative group activities and the development of personal and therapeutic skills”.
Annual meeting, Creativity and Innovation in Programme Design . European Network of Occupational Therapy in Higher Education.
Krüger, Cecilie
(2009).
"The use of fairy tales in relation to child psychiatry".
Course on the use of creative arts (COCAO). Artevelde hogeschool, Gent .
Krüger, Cecilie
(2008).
Kreative uttrykksformer og terapeutisk kompetanse, Ergoterapistudenters erfaringer med kreative gruppeaktiviteter og utvikling av yrkesrollen.
139 s.
Universitetet i Oslo.