Fagområder
Emner
Læringsmiljø Friluftsliv Kroppsøving Barneidrett Kroppslig dannelse Begynneropplæring
Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Vingdal, Inger Marie (2021). Å trene barn - forventning og glede. Vingdal, Inger Marie (Red.). Barneidrettstreneren 2.utgave. s. 135-159. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2021). Lekende læring i trygge miljø. Vingdal, Inger Marie (Red.). Barneidrettstreneren 2.utgave. s. 97-133. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2021). Relasjon til barn. Vingdal, Inger Marie (Red.). Barneidrettstreneren 2.utgave. s. 79-95. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2021). Barns utvikling og læring. Vingdal, Inger Marie (Red.). Barneidrettstreneren 2.utgave. s. 33-77. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2021). Hva er god barneidrett?. Vingdal, Inger Marie (Red.). Barneidrettstreneren 2.utgave. s. 13-31. Fagbokforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2019). Reflektert studentundervisning i gruppe. Thorsen, Kirsten Elisabeth; Michelet, Simon (Red.). Teoretiske og praktiske kunnskaper i lærerkvalifisering - sammenhenger og spenninger. s. 147-162. Universitetsforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2018). Lærande kropp i endring. Palm, Kirsten; Michaelsen, Eva (Red.). Den viktige begynneropplæringen. En forskningsbasert tilnærming.. s. 33-55. Universitetsforlaget.
Vingdal, Inger Marie (2014). Fysisk aktiv læring i grupper. Vingdal, Inger Marie (Red.). Fysisk aktiv læring. s. 60-80. Gyldendal Akademisk.
Vingdal, Inger Marie (2014). Fysisk aktiv læring, et helhetlig læringssyn. Vingdal, Inger Marie (Red.). Fysisk aktiv læring. s. 37-59. Gyldendal Akademisk.
Vingdal, Inger Marie
(2014).
Fysisk aktiv læring.
ISBN: 978-82-05-46282-3.
202 s.
Gyldendal Akademisk.
http://www.gyldendal.no/Faglitteratur/Pedagogikk/G