Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Fjell, Kari
(2012).
Lærerstudenter og læring.
Rønning, Frode; Diesen, Rolf; Hoveid, Halvor; Pareliussen, Ingar (Red.).
FoU i Praksis 2011. Rapport fra konferanse om praksisrettet FoU i lærerutdanning. Trondheim, 26. og 27. april 2011. s. 143-154.
Tapir Akademisk Forlag.
http://hdl.handle.net/10642/1408
Fjell, Kari
; Olaussen, Bodil Stokke
(2012).
Utvikling av lærer-elev-relasjoner i klasserommet : læreroppfatning sammenlignet med en teoribasert analyse.
FoU i praksis.
Vol. 6.
http://hdl.handle.net/10642/1458
Fjell, Kari (2011). Å arbeide med motivasjon. Sand, Therese; Storhaug, Marit (Red.). Mentor for nye lærere. s. 101-121. Cappelen Damm Akademisk.
Fjell, Kari (2008). Fokus på studentenes motivasjon og læring. Michelet, Simon; Fjell, Kari; Ulleberg, Inger; Christensen, Hanne; Vinje, Marianne; Holst, Vibeke (Red.). Mangfold i klasserommet. s. 31-47. Høgskolen i Oslo og Akershus.