Formidling
Holum, Line-Marie
(2023).
Kartlegging av ordforråd i praksis.
Holum, Line-Marie
(2023).
Introduksjon til kartleggingsverktøy i grunnleggende norsk.
Dewilde, Joke;
Holum, Line-Marie
(2023).
Flerspråklighet som ressurs – filmserie med oppgaver.
Randen, Gunhild Tveit
; Kjelaas, Irmelin;
Holum, Line-Marie
; Ahmadinia, Soraya
(2021).
Kartleggingsverktøy i grunnleggende norsk for språklige minoriteter.
Holum, Line-Marie
(2019).
Organisering av opplæringen for minoritetsspråklige elever.
Selj, Elisabeth; Ryen, Else (Red.).
Med språklige minoriteter i klassen. Språklige og faglige utfordringer. s. 255-278.
Cappelen Damm Akademisk.
Holum, Line-Marie
(2018).
Revisjon av kartleggingsverktøyet Språkkompetanse i grunnleggende norsk.
Nasjonalt skoleeiernettverk for kommuner og fylkeskommuner. NAFO.
Holum, Line-Marie
(2017).
Nyankomne minoritetsspråklige elever - Kompetanseutviklingspakke for videregående, Språkløyper - Nasjonal strategi for språk, lesing og skriving.
Holum, Line-Marie
(2017).
Nyankomne minoritetsspråklige elever - Kompetanseutviklingspakke for ungdomstrinn, Språkløyper - Nasjonal strategi for språk, lesing og skriving.
Holum, Line-Marie
(2017).
Nyankomne minoritetsspråklige elever - Kompetanseutviklingspakke for barnetrinn, Språkløyper - Nasjonal strategi for språk, lesing og skriving.
Holum, Line-Marie
(2017).
Språk i alle fag. Hvordan tilrettelegge undervisningen for elever som ikke har norsk som morsmål? -
noen prinsipper, eksempler og tips til nettressurser.
Kvalitet i videregående opplæring . Telemark fylkeskommune.