English version
Elise Torsnes

Elise Torsnes

Forskningsprosjekter

  • Levende Kulturarv

    I prosjektet Levende Kulturarv er vi særlig opptatt av hvordan musikk, i form av tradisjonelle og nye sanger, kan bidra til bevaring og fornying av immateriell kulturarv i barnehagen og i barnehagelærerutdanningen.

Publikasjoner og forskningsresultater

Formidling

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2024). Rekruttering til barnehagelærerutdanningen: Studenters motivasjon for valg av studie. Fakultetskonferansen LUI-LS. LUI.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2023). Kritisk refleksjon.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2023). Klarprat - Barn som subjekt.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2023). Klarprat - Anerkjennelse.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2023). Klarprat - Medvirkning.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2023). KlarPrat - Romslige og trange samspillsmønstre.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2023). Pedagogisk dokumentasjon.
https://www.youtube.com/watch?v=sjAEMtRKGMU

Laski, Alona Krieken ; Lerbak, Kari; Torsnes, Elise (2022). Aksjonslæring og pedagogisk dokumentasjon i barnehagen - pedagogisk ledelse i praksis.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2022). Barnehagens arbeidsmåter.

Hyunh, Johnny ; Torsnes, Elise (2022). Barnehagens verdigrunnlag.





Publikasjonslisten er hentet ut av Cristin. Listen kan være ufullstendig