!
Arrangementet har utgått!

Dette arrangementet har utgått og vil bli fjernet fra våre nettsider 30 dager etter arrangementsdato.

AVLYST: Samling for veiledere for nyutdannede lærere i yrkesfag, kroppsøving og estetiske fag i tidligere Viken Fylkeskommune

Målet med samlingene er å gi grunnleggende veiledningskompetanse, legge opp til erfaringsutveksling og nettverksbygging mellom veiledere. Formen på samlingen vil være dialogbasert med vekt på metoder i profesjonsveiledning.

Vi serverer kaffe og te ved oppstart og lunsj.

Målgruppe

Denne invitasjonen går også til deg som ikke er veileder for en nyutdannet dette skoleåret, men som har denne oppgaven/rollen når det er aktuelt. Samlingen bygger på samling fra høst 2023, men det er ikke nødvendig å ha deltatt på den samlingen for å delta på denne.

Husk å avklare deltakelse på samlingen med nærmeste leder.

Påmeldingsfrist

Påmelding innen 5. april