English version

Senter for kunnskap om yrkesfag

Institutt for yrkesfaglærerutdanning (YLU) ved OsloMet har det største miljøet innenfor fag- og yrkesopplæring i Norden. Gjennom Senter for kunnskap om yrkesfag, ønsker vi å bidra til å spre kunnskap om fag- og yrkesopplæring i Norge.

Abonnér på nyheter fra Senter for kunnskap om yrkesfag

Hold deg oppdatert om hva som skjer i yrkesfagene.

Meld deg på nyhetsbrev (oslomet.mailmojo.no)

Aktuelt

Portrettfoto av Gosia Malgorzata Wild foran ein trevegg.
Takrenneparadokset – frå taus kunnskap til eksplisitt ordlæring i yrkesfag

Sjølv om opplæringa er praktisk, får elevane likevel ikkje med seg fagterminologien.

Portrett av Tommy Hvidsten og Helene Karin Mallasvik
Visste du at Noreg har eit senter for erfaringsbasert læring?

Senteret støttar og rettleier faglærarar, leiarar og andre fagpersonar innan høgare yrkesfagleg utdanning, og gir dei dei verktøya som trengst for å tilpasse undervisninga basert på behovet til studentane.

Studentar ved yrkesfaglærarutdanninga i et klasserom
Samarbeid med Lørenskog vidaregåande skole

Studentane ved yrkesfaglærarutdanninga underviste om HMS-tiltak for elevar på besøk på Kjeller.

Portrett av Blanca Estela Braña de Hvidsten og Anette Lund Follestad foran ein grå vegg utandørs
Løfter fram den usynlege læraren

Etter å ha undervist fagskolelærarar i praktisk pedagogikk i fleire år, har dei samla kunnskapen i ei unik lærebok.

Illustrasjonsbilete av ei ung kvinne som sit på ein sofa med ein PC i fanget.
Vil du delta i ei spørjeundersøking om språk- og kommunikasjonsvanskar?

Er du under 26 år? Då vil vi gjerne ha deg med på ei spørjeundersøking og til å teste eit nytt språkkartleggingsverktøy.

Gruppebilete av bidragsytarar på seminar på Lillestrøm bibliotek.
Ein meir praktisk ungdomsskole - kva betyr det?

I påvente av stortingsmeldinga om 5.-10. trinn, inviterte Senter for kunnskap om yrkesfag til seminar.

Fire smilende mennesker inne i et auditorium på Kjeller
Kjønn og likestilling i yrkesfaga: Det er mykje vi kan gjere

Set sosial kompetanse på timeplanen. Vis fram moglegheitene tidleg. Ta vare på dei som er underrepresenterte på studieretninga si.

Bilete av tre av rapportforfattarane, Jorunn Dahlback, Inger Vagle og Hedvig Johannesen, inne på eit pauserom på studiestad Kjeller
Fagfornyinga for yrkesfag: – Lærarane gjer ein kjempejobb

Lærarane må balansere mellom krava i læreplanane, og kva som faktisk er mogleg.

En kvinnelig ansatt i helsevesenet sitter på gulvet ved siden av en kvinne i rullestol. Hun smiler til kvinnen og holder henne på armen.
– Gi helsefagarbeiderne flere karrieremuligheter

Hva må til for at helsefagarbeidere skal kunne brukes mer i helse- og omsorgstjenestene? Førsteamanuensis Sigrun Saur Stiklestad trekker frem tre viktige tiltak.

En ung mann blir veiledet av en mekaniker i et verksted
Skal forske på hvordan flere elever kan få læreplass

Hvordan kan yrkesfaglærere hjelpe elever med overgangen fra skolebasert læring til læreplass?