Oversiktsbilete frå Arendalsuka 2023

LUI på Arendalsuka

Fakultet for lærarutdanning og internasjonale studium (LUI) deltek med to arrangement under Arendalsuka 2024.

Du finn oss på Arendal bibliotek torsdag 15. august med desse arrangementa:

Skal lærarane opptre som politi på skolen?

Arrangørar: Fakultet for lærarutdanning og internasjonale studium, OsloMet og Plattform – norsk institutt for førebygging av radikalisering og voldelig ekstremisme.

Tid og stad: Torsdag 15. august klokka 14.30-15.30.

Dette panelet vil rette eit kritisk blikk på kva skolen sin rolle kan og bør være i samband med førebygging av radikalisering og voldelig ekstremisme.

Medverkande:

Les meir på nettsidene til Arendalsuka: Skal lærerne opptre som politi på skolen? (arendalsuka.no)

Kven er lærarar i 2044?

Arrangørar: Fakultet for lærarutdanning og internasjonale studium, OsloMet og Kunnskapssenter for utdanning, Universitetet i Stavanger.

Tid og stad: Torsdag 15. august klokka 16.30-17.15.

Kva slags kunnskap og ferdigheiter treng dei som skal være lærarar i barnehage og skole dei neste 20 åra? Klarer lærarutdanningane å gi dem dette? Og korleis får vi «dei rette» søkarane?

Medverkande:

Les meir på nettsidene til Arendalsuka: Hvem er lærere i 2044 (arendalsuka.no)

Bidrag på andre arrangement

Ansatte ved fakultetet bidrar også på andre sine arrangement:

Foto: Mona Hauglid, Arendalsuka

Publisert: 26.06.2024 | Siv Tonje S. Håkensen