Formidling
Grydeland, Anders
(2024).
Yrkesfagpodden: Kvinnelige lærlinger i entreprenørbransjen.
Grydeland, Anders
(2024).
Yrkesfagpodden, opplæring av lærekandidater og arbeidsinkludering, Eva Martinsen Dyrnes.
Andersson, Frode Torgeir
;
Bakken, Roger
;
Brevik, Birger
;
Fegri, Kai Andre
;
Karstensen, Steinar
;
Lensjø, Marit
;
Larsen, Lars Rolf
;
Grydeland, Anders
(2024).
Innovasjon, ny teknologi og bærekraft innen teknologiske fag.
NordYrk . University of Island.
Grydeland, Anders
;
Dahlback, Jorunn
;
Vagle, Inger
;
Johannesen, Hedvig
;
Aakernes, Nina
(2023).
Læreplanene har blitt mer helhetlige og mer komplekse - Evaluering av fagfornyelsen.
https://soundcloud.com/yrkesfagpodden/26-laereplan
Grydeland, Anders
;
Lyckander, Rønnaug H.
; Skålholt, Asgeir
(2023).
Halvparten av lærerne har deltatt i kompetanseutvikling i forbindelse med LK20.
https://soundcloud.com/yrkesfagpodden/25-halvparte
Spetalen, Halvor
;
Grydeland, Anders
(2021).
Utfordringer med fagfornyelsen - med Halvor Spetalen.
Johannesen, Hedvig Skonhoft
;
Grydeland, Anders
(2021).
Nedvurdering av yrkesfaglig kulturell kapital med Hedvig Skonhoft Johannesen.
https://uni.oslomet.no/ksy/2020/02/25/nedvurdering
Grydeland, Anders
(2021).
Tverrfaglige temaer i yrkesopplæring -et perspektiv fra TIP.
Nettverk for Fagfornyelsen i fag- og yrkesopplæringen. Oslo kommune/OsloMet.
Sannerud, Arne Ronny
;
Karstensen, Steinar
;
Grydeland, Anders
(2020).
Yrkesutdanning 4.0 pluss Fagfornyelsen er lik læringsfabrikken.
Læringsfabrikken . Raufoss videregående skole.
Grydeland, Anders
(2019).
3 Av 4 Fagarbeidere Er I Jobb Første År Etter Fagprøve, Med Utdanningsdirektoratet.
https://soundcloud.com/yrkesfagpodden/13-3-av-4-fa