Fagområder
Emner
Endringsprosesser Komparativ forskning Lærerforskning Pedagogisk teori Profesjonell identitet Skoleutvikling Kvalitativ forskningsmetode Læreplananalyse Utdanningsreform
Forskningsgrupper
Forskningsprosjekter
-
I partnerskap for styrket profesjonskompetanse og praksisrelevant lærerutdanning «iPAR»
iPAR er et samarbeidsprosjekt mellom Grunnskole- og faglærerutdanningen på OsloMet og sentrale aktører i regionens grunnskolesektor
Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Lindemann, Kristina Yvonne Kathe; Danbolt, Svana Heimisdottir;
Ramberg, Lene Kristine Marsby
; Eyjólfsdóttir, Brynhildur; Wang, Yun; Heli-Haugestøl, Anne Gjertine; Walcott, Sara Lucinda; Mjåland, Odd; Navestad, Gerd Anita; Hermanrud, Silje; Juul-Hansen, Knut Erling;
Bragstad, Line Kildal
; Opheim, Randi; Kleppe, Andreas;
Kongsgaard, Ulf Erik
(2023).
Patient-reported nausea after implementation of an enhanced recovery after surgery protocol for gynae-oncology patients.
7 s.
International Journal of Gynecological Cancer.
Vol. 33.
https://doi.org/10.1136/ijgc-2023-004356