Formidling
Krieken Laski, Alona
;
Storås, Marianne Hatlem
(2024).
Danning gjennom filosofisk dialog i skole og lærerutdanning - filosofiske dialoger som ledd i studenters danningsprosesser? Tilnærminger til kritisk refleksjon i barnehagelærerutdanningen- hvilken rolle kan underviseren spille?.
Danning gjennom filosofisk dialog i skole og lærerutdanning - filosofiske dialoger som ledd i studenters danningsprosesser. Dembra og Høgskolen i Sørøst- Norge.
Storås, Marianne Hatlem
(2023).
Ledelsesreiser i lærende barnehager» - med perspektiver fra praksisen, utdanningen og kunnskapsbygningen.
https://www.nordiskforskola.org/konferenser/. Nordisk Förskola.
Hatlem, Marianne
(2020).
Ordningen med å heve kompetansen i barnehagen er utfordrende.
3 s.
Første steg.
Hatlem, Marianne
(2020).
Pedagogisk dokumentasjon og faglig refleksjon.
Planleggingsdag for private og kommunale barnehager i Halden kommune. Halden kommune.
Hatlem, Marianne
(2019).
Kompetanseutvikling i barnehage- hva nå?.
Første steg.
Løberg, Hege Støylen Kvalbein
;
Hatlem, Marianne
; Berle, Ruth
(2019).
Slik kan du heve kompetansen i din barnehage.
Første steg.
Hatlem, Marianne
(2019).
utviklingsarbeid,lærende organisasjoner; roller,ansvar og forventninger.
fagdag. Halden kommune.
Hatlem, Marianne
(2019).
Pedagogisk dokumentasjon og rammeplanen.
Rettpå. Private barnehager og kommuner i Østfold.
Hatlem, Marianne
(2017).
Barnehagelæreren i den nye forskriften.
Barnehagekonferanse. Fylkesmannen i Østfold.
Hatlem, Marianne
(2017).
Barnehagens innholdskvalitet.
Barnehagenett. private barnehager.