Formidling
Nymark, Solfrid
(2024).
Virtuelle refleksjonsgrupper som praksisoppfølging.
PPU og PPU-Y-konferansen 2024. Universitetet i Agder.
Gulbrandsen, Petter
;
Wolden, Anne-Catrine
;
Gjersøe, Karine Sand
;
Nymark, Solfrid
;
Granborg, Øyvind
;
Tyskerud, Anne-Mette
;
Bøen, Lene
;
Syverstad, Marie
;
Holst-Larsen, Ragnvald
(2023).
Oppbygging og organisering av PPU-Y studiet ved Oslomet.
Nasjonalt samarbeidsmøte for Praktisk - pedagogisk utdanning for yrkesfag (PPU-Y). Institutt for yrkesfaglærerutdanning, Oslomet.
Tyskerud, Anne-Mette
;
Nymark, Solfrid
;
Wolden, Anne-Catrine
;
Schaug, Rosaline Mary
(2023).
Profesjonskvalifisering av praksislærere.
NORDYRK 2023. NORDYRK.
Nymark, Solfrid
;
Wolden, Anne-Catrine
;
Tyskerud, Anne-Mette
;
Schaug, Rosaline Mary
(2022).
Digital fleksibel videreutdanning for praksislærere i yrkesfag.
Samarbeidsmøte med praksislærere og praksisseksjonen . Team praksis på YLU.
Wolden, Anne-Catrine
;
Nymark, Solfrid
;
Tyskerud, Anne-Mette
;
Schaug, Rosaline Mary
(2022).
Digital fleksibel videreutdanning for praksislærere.
Samarbeidsmøte for skoleledere/eiere . Team Praksis på YLU.
Tyskerud, Anne-Mette
;
Nymark, Solfrid
;
Schaug, Rosaline Mary
;
Wolden, Anne-Catrine
(2022).
Vurdering i pedagogisk praksis.
Samarbeidsmøte praksislærere og institutt for yrkesfaglærerutdanning (YLU). Institutt for yrkesfaglærerutdanning, OsloMet.
Wolden, Anne-Catrine
;
Nymark, Solfrid
;
Schaug, Rosaline Mary
;
Tyskerud, Anne-Mette
(2022).
Praksislærerutdanning for yrkesfaglærere, en asynkron og fleksibel videreutdanning.
Fakultetskonferens. Malmö universitet Fakultet för lärande och samhälle,.
Wolden, Anne-Catrine
;
Nymark, Solfrid
;
Schaug, Rosaline Mary
;
Tyskerud, Anne-Mette
(2021).
Profesjonskvalifisering av praksislærere, prosjektsøknad og midler.
Instituttmøte YLU. Instituttet for yrkesfaglærerutdanning OsloMet.
Syverstad, Elisabeth;
Nymark, Solfrid
(2017).
Erfaringer fra praksisveiledning på nett.
Personalseminar fakultet LUI 2017. Fakultet LUI, HiOA.
Syverstad, Elisabeth;
Nymark, Solfrid
(2017).
Hvordan oppfatter studentene kvaliteten på veiledningen når digitale verktøy brukes?.
Nordyrk 2017. Nordyrk.