Fagområder
Vitenskapsdisipliner
Humaniora Psykologi Anvendt språkvitenskap
Emner
Autisme Førstespråkslæring Språkutvikling Læring og problemløsning Felles oppmerksomhet Autismespektrumlidelser Operant, atferdsanalyse Stimulusekvivalens Atferdsanalyse Autisme Spekter Forstyrrelser Eksperimentell Atferdsanalyse Naming Barn og språk Betingede forsterkere Joint control Tidlig og intensiv opplæring basert på atferdsanalyse for barn med autisme
Forskningsgrupper
Forskningsprosjekter
-
Blokkering av stimuluskontroll og betinginga av nye forsterkarar
Korleis kan sosiale konsekvensar etablerast som betinga forsterkarar hos barn med autisme og kva hindringar kan me rekna med?
-
Etablering av problemløysingsferdigheiter for å fremja kompleks menneskeleg åtferd – vokale medieringsstrategiar
Prosjektet skal undersøkja kva strategiar me bruker for å løysa ulike vanskeleg oppgåver – problemløysingsstrategiar.
Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner
Olaff, Heidi Skorge
; Larsen, Kenneth
(2023).
Ulike perspektiver på språk ledsages av ulike anbefalinger om opplæring.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA).
Vol. 50.
https://hdl.handle.net/10037/28982
Olaff, Heidi Skorge
;
Eikeseth, Svein
(2021).
Stimuluskontroll i språkopplæring–En innføring.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA).
Vol. 48.
http://www.nta.atferd.no/journalissue.aspx?IdDocum
Olaff, Heidi Skorge
;
Vandbakk, Monica
;
Holth, Per
(2021).
Blocking of Stimulus Control in Children with Autism.
The Psychological Record.
Vol. 72.
https://doi.org/10.1007/s40732-020-00454-7
Vandbakk, Monica
;
Olaff, Heidi Skorge
;
Holth, Per
(2020).
Blocking of Stimulus Control and Conditioned Reinforcement.
The Psychological Record.
Vol. 70.
https://doi.org/10.1007/s40732-020-00393-3
Olaff, Heidi Skorge
;
Holth, Per
(2020).
The Emergence of Bidirectional Naming Through Sequential Operant Instruction Following the Establishment of Conditioned Social Reinforcers.
The Analysis of Verbal Behavior.
https://doi.org/10.1007/s40616-019-00122-0
Vandbakk, Monica
;
Olaff, Heidi Skorge
;
Holth, Per
(2019).
Conditioned Reinforcement: the Effectiveness of Stimulus—Stimulus Pairing and Operant Discrimination Procedures.
15 s.
The Psychological Record.
Vol. 69.
https://doi.org/10.1007/s40732-018-0318-8
Olaff, Heidi Skorge
; Ona, Hanne Nordvik;
Holth, Per
(2017).
Establishment of Naming in Children With Autism Through
Multiple Response-Exemplar Training.
Behavioral Development Bulletin.
Vol. 22.
https://doi.org/10.1037/bdb0000044
Olaff, Heidi
;
Eikeseth, Svein
(2015).
Variabler som kan påvirke effekter av tidlig og intensiv opplæring basert på anvendt atferdsanalyse (EIBI/TIOBA).
9 s.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA).
Vol. 42.
http://hdl.handle.net/10642/3068
Olaff, Heidi Skorge ; Larsen, Kenneth; Klintwall, Lars (2013). Manglende Generalisering av Trenerferdigheter på tvers av situasjoner etter Workshop om Incidental Teaching. Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA). Vol. 40.
Fossnes, Janne;
Olaff, Heidi Skorge
; Isaksen, Jørn
(2012).
Praktiske øvelser innen felles oppmerksomhet for barn med autisme.
Norsk Tidsskrift for Atferdsanalyse (NTA).
Vol. 39.
http://hdl.handle.net/10642/1548